Keluarga Sihat & Bahagia Dengan SHAKLEE

Wednesday, January 9, 2013

Home »»INGIN JADI AHLI SHAKLEE

INGIN JADI AHLI SHAKLEE


Assalamualaikum…

Percaya atau tidak anda boleh menjana pendapatan dari 2,3,4,5 angka malah lebih dari itu hanya berkerja dari rumah dengan menyertai Shaklee??..Seperti yang kita ketahui masih ramai diluar sana yang ingin menjana pendapatan dari rumah sebagai part time @ full time..kerana apa?..kerana kerja dari rumah ini tidak perlu kerja tepat pada masanya,tidak perlu punch card,tidak perlu bersesak dijalan raya,..


Menyertai bisnes SHAKLEE ini amat berbaloi…


Kenapa saya katakan ianya amat berbaloi?..kerana saya dulu hanya ingin mencari supplement untuk diri saya dan keluarga,dan lama kelamaan saya dapat rasakan perubahan yang positif pada diri dan keluarga saya malah saya sudah JATUH CINTA dengan produk SHAKLEE & terus menjadi ahli, malah dapat harga ahli(dimana harga ahli adalah lebih murah dari harga retail)..nak tau lebih lanjut KLIK DISINI


Pada bulan yang kedua saya menjadi ahli,saya  dapat bonus dari SHAKLEE hampir 4 angka!!,,bayangkan betapa gembiranya kerana saya hanya berkerja dari rumah..dapat menjana dengan sejumlah yang banyak(lebih banyak dari gaji tempat kerja)..ALHAMDULILLAH SYUKUR sangat..


Yang pasti produk SHAKLEE  selamat, tanpa pewarna, perasa tiruan,halal dan ada kelulusan daripada Kementerian Kesihatan Malaysia


Kepada yang betul-betul berminat menjana pendapatan dengan Shaklee,boleh la hubungi saya  untuk keterangan lanjut..saya akan guide anda menjadi seperti saya..INSYAALLAH


 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...