Keluarga Sihat & Bahagia Dengan SHAKLEE

Saturday, January 5, 2013

Home »Herblax Shaklee Mencuci Usus Dengan Lembut

Herblax Shaklee Mencuci Usus Dengan Lembut

Biasa dengar julap? Julap biasa diambil jika susah hendak membuang kan? Lepas tu berlarianlah anda ke tandas:) 


usus banyak toksin


Tahukah kita yang usus kita ini sudah digunakan bertahun-tahun tapi tidak pernah dipolish. Macam juga kreta jika tidak dicuci, dipolish, lama kelamaan mulalah ia menimbulkan masalah. Bila usus kita tidak sihat maka banyaklah penyakit yang datang kerana dari situ juga berkumpulnya segala bakteria. Banyak bakteria maka banyak jugalah toksin dalam badan.


Kadang perasan tak kenapalah aku dah makan macam-macam vitamin, sudah telan macam-macam supplement tapi tiada kesan positif pun. Kenapa? Sebabnya usus masih lagi dipenuhi toksin, segala khasiat dari vitamin tidak boleh diserap dengan baik. 


TANDA TOKSIN BANYAK DALAM BADAN


  • munculnya jerawat di bahagian belakang badan.
  • keletihan yang melampau
  • bau badan yang tidak menyenangkan
  • sembelit, buasir, sistem penghadaman yang tidak baik
  • Moody
  • membawa kepada hormon yang tidak stabil
Oleh itu jika anda ada mengalami tanda-tanda seperti berikut, silalah buang toksin dalam badan. Anda boleh mencuba Herblax dari Shaklee yang mana ianya dibuat dari bahan semulajadi di mana bahan utamanya adalah senna dan 8 lagi herba-herba lain.

herblax buang toksin


"Herb-LaxTM Shaklee didatangkan dengan kombinasi herba yang telah digunakan secara tradisional untuk melegakan sembelit dan meningkatkan proses pencernaan secara lawas.*

Bagi menangani kesulitan membuang air besar, Herb-LaxTM yang lembut boleh membantu".


Saya mula menyedari kepentingan mengambil herblax shaklee ini bila saya merasakan badan selalu lesu dan muncul jerawat yang tidak diundang. Terdetik ingin mencuba herblax dan permulaan saya cuba menggunakannya adalah pada hari minggu sahaja kerana takut jika hari bekerja perut nanti memulas susah pula kan. Saya pun mengambil 4 biji herblax Shaklee sebelum tidur, dalam hati rasa cuak juga sebab tidak pernah mencuba lagi sebelum ini dan bimbang jadi cirirt atau asyik rasa hendak membuang.

Saya mengambil 4 biji pada pukul 10 malam dengan harapan esoknya saya boleh membuang dengan lancar. Herblax shaklee bertindak dalam masa 8-12 jam setelah diambil. Jadi anda boleh bajet sendiri pukul berapa agak-agak anda akan ke tandas. Bangun pagi esoknya, dengan mudahnya saya dapat membuang tanpa rasa kesakita yang memulas atau pun jadi cirit birit sampai kena berulang ke tandas. Harap maklum ianya tidak berlaku! Proses pembuangan jadi mudah dan saya rasa lega kerana pembuangan berjalan dengan lancar. Terbuktilah herblax membantu kelancaran pembuangan sambil membuang toksin dalam badan secara lembut.


Sekarang saya sudah jatuh cinta pula dengan Herblax. Itulah kata orang tak kenal maka tak cinta. Sangat best bila ambil ni sebab badan terasa ringan je. Sekarang saya mengambil herblax seminggu 3x sahaja kerana proses pembuangan sudah lancar. Bagi yang ingin mencuba herblax jangan tunggu lagi kerana anda pasti tidak menyesal. Selamat mencuba!


credit : permatacintaku 

Untuk keterangan lanjut;-
~ sms ke 0148437633  
~Pm di FB http://www.facebook.com/baiti.mohdyusoff  
~email ke tie_yus@yahoo.com.my
 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...