Keluarga Sihat & Bahagia Dengan SHAKLEE

Saturday, January 26, 2013

Home »,,»Supplement Untuk Kesuburan Wanita & Lelaki

Supplement Untuk Kesuburan Wanita & Lelaki



Supplement Untuk Kesuburan Wanita  & Lelaki

Salah satu punca hubungan suami isteri hambar ialah ‘anak’..Anak merupakan zuriat atau khazanah yang terlalu berharga bagi sesebuah keluarga..Pelengkap sesebuah keluarga dengan adanya anak-anak..

Punca ketidaksuburan atau sukar mendapatkan zuriat. Salah satu daripadanya adalah berpunca dari ketidakseimbangan hormon yang kerap jadi dikalangan wanita.

Bagaimana supplement Shaklee boleh membantu dalam meningkatkan kesuburan ??

Cadangan set kesuburan wanita terdiri daripada, Vita Lea, B-Complex, Vitamin-C, GLA dan Alfalfa. Manakala set kesuburan lelaki terdiri daripada Vita Lea, B-Complex, Vitamin-C,Vitamin-E, Zink
http://baitijannatiqolbi.blogspot.com/
1) Vitalea - untuk memastikan keperluan 12 vitamin dan 7 galian dipenuhi. Rata2 pengambilan makanan seharian kita tidak dapat memenuhi keperluan ini atas banyak sebab dan kekangan.Dan uniknya Vitalea @ multivitamin shaklee kerana ianya mengandungi iron formula yang sangat penting bagi tubuh.

2) B complex – paling penting untuk elak kemurungan (anti-stress) & menstabilkan hormon. Uniknya vitamin b shaklee kerana ianya turut mengandungi Folic acid dan Biotin yang sangat penting untuk pembentukan darah dan kestabilan hormon.

3)Gla complex- membantu mengatasi masalah haid tidak teratur dan membantu menghasilkan cecair serviks yang subur & berkualiti.

4)Alfalfa complex - membantu mengatasi rasa “sakit ketika bersama”, membantu atasi masalah keputihan, haid yang tidak teratur, senggugut dan membantu dalam hubungan suami isteri (bertindak seperti kacip fatimah).
5)Esp- Memastikan sel ovum dalam keadaan sihat bagi memudahkan persenyawaan dan merupakan makanan asas untuk memastikan sel-sel dalam badan sihat dan sempurna
6)Zinc complex - Zinc memberi kesan terhadap berbagai hormon termasuklah hormone sex, hormone thyroid, kemandulan bagi lelaki dan perempuan, prostate, thyroid yang tidak aktif . Kekurangan zinc juga dikatakan antara sebab kemandulan – Istilah yang di gunakan adalah “Below the level of technical sterility” bermaksud di bawah paras kesuburan. Ia mempengaruhi bilangan sperm (sperm count) dan pergerakannya (sperm motility). Jadi, zinci ni memang penting untuk kesuburan.

7)Vitamin E - membantu meningkatkan hormon seks baik lelaki mahupun wanita..Uniknya vitamin E shaklee kerana turut mengandungi silenium manakala vitamin E kebanyakkan di pasaran adalah dijual berasingan dengan silenium. Ia juga sangat bagus untuk jantung tetapi waktu yang sama ia boleh meningkatkan pengeluaran hormon seks testosteron.

TESTIMONI YANG SUDAH BERJAYA DENGAN SET KESUBURAN SHAKLEE
Testimoni 1


Testimoni 2
Testimoni 3
Tanpa usaha kita tidak akan mendapat hasil..Insyaallah dengan kita berusaha, doa,tawakkal padaNYA..Allah akan member nikmat yang tidak terhingga..yang penting jangan putus asa(‘’,)

Untuk keterangan lanjut;-
~ sms ke 0148437633  
~Pm di FB http://www.facebook.com/baiti.mohdyusoff  
~email ke tie_yus@yahoo.com.my



1 comment:

  1. boleh suggest kat kawan-kawan yg tengah cuba nak hamil nih...

    irsyahealthyhouse.blogspot.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...